Три простих кроки
ПЕРЕД ТИМ, ЯК СПОЖИВАЧ ПОБАЧИТЬ ВАШУ РЕКЛАМУ
Якщо ви вже знаєте, які і скільки поверхонь вам потрібно, ви можете замовити їх трьома способами.
1й крок
Залежно від цілей кампанії і необхідної кількості поверхонь, ми розрахуємо вартість розміщення і підберемо вільні поверхні в потрібний період часу.
ДОПОМОГА З ПІДБОРОМ
Щоб бути впевненим у результативності рекламної кампанії, встановіть медіаметріческіх показники і цілі, яких хочете досягти. Тільки після цього обирайте місця розміщення і кількість площин.
Медіаметричні показники
Охоплення (Reach)
Розмір аудиторії, яка контактувала з рекламним повідомленням в певний період хоча б один раз. При цьому повторні контакти з рекламним повідомленням не враховуються.
GRP сумарний
Розраховується як сума GRP всіх рекламних поверхонь. Може бути розрахований за один день і за період рекламної кампанії.
GRP Daily
(Gross Rating Point Daily, англ. – пункти рейтингу за день)
Відсоткова частка базової аудиторії 18+, мала можливість побачити рекламну поверхню протягом одного дня (з урахуванням неодноразовості контактів). Розраховується як відношення OTS до базової аудиторією 18+. GRP є значущою характеристикою ефективності окремо взятого рекламного носія в зовнішній рекламі.
Якщо GRP однієї рекламної поверхні в Києві дорівнює 0.9, це означає, що протягом доби число рекламних контактів може скласти 0.90% від населення Києва 18+.
OTS
(Opportunity To See, англ. – можливість побачити)
Кількість можливих візуальних контактів аудиторії (населення міста 18+) з рекламною поверхнею протягом певного періоду часу, як правило, одного дня. Розраховується в тис. чоловік.
Частота (Frequency)
Показник, що характеризує середню кількість переглядів рекламного повідомлення однією людиною. У зовнішній рекламі розраховується за період кампанії.
Для унікальних контактів:
OTS міс = ∑OTS доб х 30Бюджет доб= OTS добOTS міс = ∑OTS доб х 30Бюджет доб= OTS добДля неунікальних контактів:
Reach доб = GRP доб / FrequencyReach доб = GRP доб / FrequencyРЕКОМЕНДОВАНА МЕДІА ВАГА
Універсальний показник, що служить для оцінки певної рекламної кампанії в абсолютних або відносних цифрах.
- 100 GRP
- 75 GRP
- 50 GRP
- 25 GRP
- «повсюдна» присутність, рекламне повідомлення буде візуально домінувати навіть при задовільному креативі
- значний рівень тиску, може забезпечувати візуальне домінування при якісному креативі
- хороший рівень тиску, в разі якісного креативного рішення може використовуватися без застосування інших медіа, або в поєднанні з іншими медіа
- підтримує вагу, використовується при комбінуванні зовнішньої реклами з іншими елементами медіа-міксу
Принципи розміщення носіїв
В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЦІЛЕЙ КАМПАНІЇ
Щоб бути впевненим у результативності рекламної кампанії, встановіть медіаметричні показники і цілі, яких хочете досягти. Тільки після цього обирайте місця розміщення і кількість площин.
Лінійний – розміщення на основних транспортних магістралях, щити з рейтингом вище середнього по місту. Підвищення впізнаваності за рахунок частого повтору і високого GRP.
Точковий – при необхідності охоплення цільової аудиторії в певних локаціях, навігація до точок продажів. Посилення впізнаваності за рахунок високої концентрації.
Рівномірний – підходить для охоплюючих програм і промо-кампаній продукту.
Рекомендації щодо охоплення районів для промо-кампаній, без адресних прив'язок
Спальні райони
Розв’язки та магістралі з високим пасажиропотоком
Супермаркети
Місця відпочинку з дітьми ( Парки, ТРЦ, дитячі площадки)
Формати
Щити 3Х6 - дозволяють зробити охоплення в поєднанні з навігацією
Обираючи скроли + беклайти 8х4 - можна претендувати на люксовість і обраність
Скроли – охоплення центру міста
Суперсайти і беклайти - збільшення авторитетності бренду, виділення серед конкурентів
Сіті-формат - охоплення центру міста, в поєднанні з навігацією до точок продажів