Три простих кроки

ПЕРЕД ТИМ, ЯК СПОЖИВАЧ ПОБАЧИТЬ ВАШУ РЕКЛАМУ

Якщо ви вже знаєте, які і скільки поверхонь вам потрібно, ви можете замовити їх трьома способами.

1й крок

Залежно від цілей кампанії і необхідної кількості поверхонь, ми розрахуємо вартість розміщення і підберемо вільні поверхні в потрібний період часу.

ДОПОМОГА З ПІДБОРОМ

Щоб бути впевненим у результативності рекламної кампанії, встановіть медіаметріческіх показники і цілі, яких хочете досягти. Тільки після цього обирайте місця розміщення і кількість площин.

Медіаметричні показники

Охоплення (Reach)

Розмір аудиторії, яка контактувала з рекламним повідомленням в певний період хоча б один раз. При цьому повторні контакти з рекламним повідомленням не враховуються.

GRP сумарний

Розраховується як сума GRP всіх рекламних поверхонь. Може бути розрахований за один день і за період рекламної кампанії.

GRP Daily

(Gross Rating Point Daily, англ. – пункти рейтингу за день)

Відсоткова частка базової аудиторії 18+, мала можливість побачити рекламну поверхню протягом одного дня (з урахуванням неодноразовості контактів). Розраховується як відношення OTS до базової аудиторією 18+. GRP є значущою характеристикою ефективності окремо взятого рекламного носія в зовнішній рекламі.

Якщо GRP однієї рекламної поверхні в Києві дорівнює 0.9, це означає, що протягом доби число рекламних контактів може скласти 0.90% від населення Києва 18+.

OTS

(Opportunity To See, англ. – можливість побачити)
Кількість можливих візуальних контактів аудиторії (населення міста 18+) з рекламною поверхнею протягом певного періоду часу, як правило, одного дня. Розраховується в тис. чоловік.



Частота (Frequency)

Показник, що характеризує середню кількість переглядів рекламного повідомлення однією людиною. У зовнішній рекламі розраховується за період кампанії.

Для унікальних контактів:

OTS міс = ∑OTS доб х 30Бюджет доб= OTS добOTS міс = ∑OTS доб х 30Бюджет доб= OTS доб

Для неунікальних контактів:

Reach доб = GRP доб / FrequencyReach доб = GRP доб / Frequency

РЕКОМЕНДОВАНА МЕДІА ВАГА

Універсальний показник, що служить для оцінки певної рекламної кампанії в абсолютних або відносних цифрах.

  • 100 GRP
  • 75 GRP
  • 50 GRP
  • 25 GRP
  • «повсюдна» присутність, рекламне повідомлення буде візуально домінувати навіть при задовільному креативі
  • значний рівень тиску, може забезпечувати візуальне домінування при якісному креативі
  • хороший рівень тиску, в разі якісного креативного рішення може використовуватися без застосування інших медіа, або в поєднанні з іншими медіа
  • підтримує вагу, використовується при комбінуванні зовнішньої реклами з іншими елементами медіа-міксу

Принципи розміщення носіїв

В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЦІЛЕЙ КАМПАНІЇ

Щоб бути впевненим у результативності рекламної кампанії, встановіть медіаметричні показники і цілі, яких хочете досягти. Тільки після цього обирайте місця розміщення і кількість площин.

Лінійний – розміщення на основних транспортних магістралях, щити з рейтингом вище середнього по місту. Підвищення впізнаваності за рахунок частого повтору і високого GRP.

Точковий – при необхідності охоплення цільової аудиторії в певних локаціях, навігація до точок продажів. Посилення впізнаваності за рахунок високої концентрації.

Рівномірний – підходить для охоплюючих програм і промо-кампаній продукту.

Рекомендації щодо охоплення районів для промо-кампаній, без адресних прив'язок

Спальні райони

Розв’язки та магістралі з високим пасажиропотоком

Супермаркети

Місця відпочинку з дітьми ( Парки, ТРЦ, дитячі площадки)

Формати

Щити 3Х6 - дозволяють зробити охоплення в поєднанні з навігацією

Обираючи скроли + беклайти 8х4 - можна претендувати на люксовість і обраність

Скроли – охоплення центру міста

Суперсайти і беклайти - збільшення авторитетності бренду, виділення серед конкурентів

Сіті-формат - охоплення центру міста, в поєднанні з навігацією до точок продажів