Екрани Octagon тепер у Programmatic-системах

Доступ до екранів міста та фактичної аналітики вже в особистому кабінеті

Оплата за контакти, а не за вихід роликів на екрани

У звітах – фактичні дані про пасажиропотоки замість історичних

Гнучке управління запуском, графіком, інтенсивністю кампанії

Можливість підсилювати наявні стандартні розміщення

Екрани Octagon тепер у Programmatic-системах

Доступ до екранів міста та фактичної аналітики вже в особистому кабінеті

Оплата за контакти, а не за вихід роликів на екрани

У звітах – фактичні дані про пасажиропотоки замість історичних

Гнучке управління запуском, графіком, інтенсивністю кампанії

Можливість підсилювати наявні стандартні розміщення

Як Programmatic змінює підхід до DOOH-реклами:

Programmatic для DOOH – рішення, що поєднує охоплення зовнішньої реклами з точністю, адаптивністю та вимірюваністю цифрових каналів просування

Вимірювання контактів

Programmatic дозволяє вам точно фіксувати кожен вихід реклами на екран та кількість контактів, які вона отримує в реальному часі.

Гнучкість бюджету

Programmatic передбачає динамічний аукціонний закупівельний процес із різними ціновими стратегіями — від охоплюючої на низьких ставках до вузьконаціленої на високих. Оплата — за CPM.

Запуск та управління в руках рекламодавця

Коригуйте кампанію в декілька кліків: змінюйте креативи, параметри таргетингу (адресна програма, час доби, дні тижня) та інтенсивність виходів.

Аналітика в режимі реального часу

Отримуйте докладні звіти за різними параметрами в особистому кабінеті та аналізуйте актуальні дані про кількість контактів для оперативного прийняття рішень.

Як це працює:

Етап 1

Датчики на екранах сканують простір на певній відстані перед екраном і фіксують пристрої з увімкненим Wi-Fi модулем.

Враховуються лише пристрої, які перебувають у зоні менше, ніж 3 хвилини — це люди, які проходять чи проїжджають повз екран. Дані передаються на сервер кожні 10 секунд.

Враховується геометрія ділянки дороги та самого екрану: напрямки руху, відстань від дороги, кут повороту, висота конструкції тощо.

Враховується також відстань від екрана, з якої починається чітке розпізнавання змісту роликів.

Етап 1

Етап 2

Для кожного показу рекламного ролика визначається його частка зібраних даних

Кожна рекламна кампанія супроводжується детальними даними як за кількістю та часом виходів, так і за кількістю отриманих контактів.

Ви керуєте процесом і можете змінювати параметри (час, місце, бюджет) у реальному часі через зручний особистий кабінет.

Ваша реклама в потрібному місці в потрібний час

Всі ці можливості доступні для клієнтів завдяки співтворчості компаній

Залучення Programmatic на реальних прикладах:

Коли горять дедлайни

З Programmatic запуск та управління рекламними кампаніями відбувається швидко та легко в декілька кліків.

Коли потрібно бути у правильному місці у правильний час

Наприклад, якщо вам потрібно пробудити місто своїм рекламним повідомленням або надихнути на активності вихідного дня, або ж прокомунікувати лише з певним районом міста, ви можете задіяти таргетування за адресною програмою, днем тижня та часом доби.

Коли потрібно підсилити стандартне розміщення

Programmatic може підсилити рекламну кампанію, яка була запущена у форматі традиційного бронювання, додатковими запусками роликів, розширенням адрески або тестуванням додаткових креативів.

Коли треба протестувати різні гіпотези

Якщо маркетолог сумнівається у стратегії, Programmatic дозволяє протестувати гіпотезу і при потребі миттєво її скоригувати на основі результатів в режимі реального часу.

Коли потрібно оптимізувати бюджет

Наприклад, якщо ваша кампанія не обмежена часом чи місцем і важлива лише кількість контактів, ви можете вибрати цінову стратегію низьких ставок. Це охоплююча стратегія, яка набирає контакти у вільні екранні слоти без таргетингу.

Коли діджитал-маркетинг треба підсилити на вулицях

Робота з Programmatic - це легкий для сприйняття принцип запуску та керування рекламними кампаніями для будь-якого таргетолога чи PPC-спеціаліста. Тільки замість екранів телефону чи комп'ютерів – екрани по всьому Києву.

Кейси – Як це працює на практиці:

Заповніть форму — і ми покажемо, як все це працює!

Відчуйте всі переваги Programmatic на тест-драйві.

    Поширені питання:

    Як вимірюється ефективність моєї рекламної кампанії?

    Чи підходить програматик для мого бізнесу?

    Чи є мінімальний бюджет для запуску кампанії?

    Чи можу я побачити звітність і детальні аналітичні дані?

    Чи підтримуються різні формати контенту (відео, банери, анімація)?

    Чи можливо протестувати продукт перед запуском повної кампанії?

    Залишити заявку


      This will close in 0 seconds

      Заповніть форму – і ми покажемо, як це працює!

        This will close in 0 seconds

        This will close in 0 seconds