Сільпо
Приклад реалізації рекламної кампанії мережевого офлайн-бізнесу з динамічними пропозиціями.
Маркетингова мета:
Інформування аудиторії про знижки, охоплення дорослого населення Києва, Львову, Дніпра.
Особливість кампанії “Цінотижики”:
Часта зміна сюжетів та врахування ризиків в умовах блекаутів.
Запропонували:
Формат цифрових панелей – це дало змогу партнеру часто змінювати сюжети, не витрачаючи бюджет на друк, а також контролювати час виходу сюжетів та посилювати їх у години пік.
Результати:
Мережа “СІЛЬПО” стала №1 🏆 за помітністю серед конкурентів за об’єктами зовнішньої реклами за даними БХТ дослідження за оцінками гостей “Помітність Сільпо VS Конкуренти”.
Мережа “СІЛЬПО” стала постійним партнером та продовжила розміщення🧡