Дикий Робот
Мета:
Aнонсувати новий мультфільм «Дикий робот».
Запропонували:
Використати екрани середнього формату через систему DSP Programmatic, які розташовані в центральній частині міста та основних трафікових локаціях. За допомогою цієї технології клієнт зміг в режимі реального часу відстежувати кількість контактів, використовуючи додатково таргет по часу, і запустити максимально швидко ролики, що є ідеальним рішенням для таких задач (анонсів прем’єр фільмів, івентів тощо).
Результат:
За 7 днів трансляції на екранах кампанія охопила близько 250 тисяч контактів (252 308). Завдяки помітному яскравому сюжету із використанням DSP Programmatic, вдалося ефективно привернути увагу до прем’єри мультфільму, а також забезпечити його помітну присутність на зовнішніх носіях Києва.
